1. Kassa

Of u nu een commerciële boodschap heeft, wachttijden wil veraangenamen of producten in de kijker wil zetten. Narrowcasting is een betaalbaar medium dat bovendien als niet-storend wordt ervaren en mits doordacht gebruik een kostenbesparende functie kan hebben.


2. Interactieve infostand

Touch screen technologie voegt niet alleen een unieke beleving toe aan de digital signage beleving, het biedt vooral een mogelijkheid aan de gebruiker om te personaliseren, zelf input / feedback te geven of om niet gestandardiseerd advies te vragen.

Touch screens bieden door hun interactiviteit een unieke mogelijkheid om gerichter met uw klant of bezoeker te communiceren. Denk bijvoorbeeld aan de toegevoegde waarde van een digitale kiosk in een drukke winkel of ziekenhuis. Bovendien bereikt u mensen die liever niet meteen aangesproken worden door een verkoper of medewerker.


3. Interactieve kinderhoek

Via een interactieve kinderhoek denken we niet alleen aan de kinderen maar ook aan de ouders. Via monitoren in een kindvriendelijk meubel bieden we de kinderen diverse vormen van entertainment aan zoals spelletjes en filmpjes waardoor de ouders in alle rust kunnen shoppen.


4. Slimme spiegel

Spiegels met ingebouwde videoschermen zijn de toekomst van de fashion en kledingsector. Momenteel bestaan er bijvoorbeeld al toepassingen waarbij uw klant ‘live’ virtueel kledij kan passen of out of stock producten kan bestellen.


5. LED scherm

Digitale video displays hebben vanwege hun grootte een directe impact. U beschikt hiermee u over een xl medium om een groot publiek op straat aan te spreken met aantrekkelijke videos of visuals. Uw doelgroep zal letterlijk niet meer naast úw actie, promotie of boodschap kunnen kijken!

Onze displays werden ontwikkeld om 24/7 aan te functioneren. Net zoals voor onze andere producten geldt dat we enkel werken met merken die de nodige kwaliteit garanderen.


6. Etalagescherm

Een etalage is en blijft het uithangbord van iedere retailer. Waarom zou u deze niet 24/7 benutten door de implementatie van een digitaal scherm om uw productgamma te tonen? Toon aantrekkelijke productfilmpjes en promoties en geef uw winkel meer aantrekkingskracht in het straatbeeld.




1. LED Trailer

Met onze LED trailers kan u inspelen op bepaalde periodes of evenementen om bezoekers of passanten te informeren over bedrijfsinformatie, vacatures, etc. Een extra voordeel is de mobiliteit waardoor onze trailers geschikt zijn voor communicatie op verschillende locaties.


2. Interactieve infostand

Touch screen technologie voegt niet alleen een unieke beleving toe aan de digital signage beleving, het biedt vooral een mogelijkheid aan de gebruiker om te personaliseren, zelf input / feedback te geven of om niet gestandardiseerd advies te vragen.

Touch screens bieden door hun interactiviteit een unieke mogelijkheid om gerichter met uw klant of bezoeker te communiceren. Denk bijvoorbeeld aan de toegevoegde waarde van een digitale kiosk in uw bedrijf om hen te informeren of zich te laten registreren. Bovendien bereikt u mensen die liever niet meteen aangesproken worden door een verkoper of medewerker.


3. LCD scherm

Informeer bezoekers of medewerkers op een digitale manier. Pas de boodschap aan à-la-minute, denk bv aan het verwelkomen van bezoekers bij naam, de wachttijd verzachten door bedrijfsinfo of het nieuws, weer te projecteren. De mogelijkheden zijn eindeloos.


4. Receptie

Informeer bezoekers of medewerkers op een digitale manier. Pas de boodschap aan à-la-minute, denk bv aan het verwelkomen van bezoekers bij naam, de wachttijd verzachten door bedrijfsinfo of het nieuws, weer te projecteren. De mogelijkheden zijn eindeloos.


5. LCD scherm achter glas

Met onze LED trailers kan u inspelen op bepaalde periodes of evenementen om bezoekers of passanten te informeren over bedrijfsinformatie, vacatures, etc.


6. Videototem

Door het plaatsen van digitale totems kan u bezoekers informeren, de weg wijzen, beschikbaarheden van vergaderruimtes communiceren, verjaardagen aankondigen, menu in de cafetaria aankondigen, etc.



Digital Signage

veel voordelen in één medium

Digital signage (adverteren op digitale indoor of outdoor schermen) is een uitermate efficiënte manier om uw doelgroep nog beter te bereiken. Door middel van al dan niet bewegende beelden op een videoscherm heeft uw reclameboodschap een nóg grotere impact. Van winkelstraat tot point-of-sale: u bepaalt zelf wanneer, aan wie en vooral wat u communiceert. Bovendien bespaart u in printkosten en heeft u aan één medium genoeg om verschillende boodschappen te presenteren.

Door zijn veelvuldigheid en constante innovatieve toepassingen is digital signage dé toekomst.

Bovendien wordt digitale out-of-home advertising beschouwd als dé toekomst van reclame. Het is een toepassing die zich in snel tempo verder ontwikkelt met hightech maar betaalbare innovaties. Denk bv aan digital fitting rooms, of schermen waar gepersonaliseerde advertising op wordt geprojecteerd. Kortom, digital signage is aan een enorme inhaalbeweging bezig en zal op termijn een groot deel van geprinte reclamedragers vervangen.

Daarnaast zijn er ook nog tal van andere niet commerciële toepassingen waar digitale schermen hun nut bewijzen. Denk aan narrowcasting schermen die wachttijden veraangenamen met weer- en nieuwsberichten, of interactieve informatiekiosken.

Reclame Quintens is partner van PIXON digital signage en kan hierdoor instaan voor de levering en plaatsing van tal van digitale toepassingen.

Enkele mogelijkheden van digital media:

  • outdoor LED walls
  • narrowcasting schermen
  • interactieve touchscreens
  • dynamische instore schermen
  • digital fitting rooms / slimme spiegels
  • infokiosken
  • LED trailers

Contacteer ons

Bekijk de digital portfolio