5 handige tips om een aanwervingscampagne te lanceren

Het vinden van personeel is voor sommige bedrijven een oneindige zoektocht.
Maar hoe moet je nog de mensen benaderen?

1) Spring eruit:


Doe iets wat anderen niet doen.
Originaliteit wordt beloond door de werkzoekende en trekt de aandacht.
Zorg dus voor de nodige creativiteit bij het opstellen van de campagne.

2) Eyeballs


Ga waar het personeel gaat.
Zoek uit welke doelgroep van mensen je wil bereiken en ga hiermee aan de slag.
In welke regio leven ze, wat zijn hun activiteiten, etc..

3) Differentieer


Don’t go all in with one card
Alles van reclame werkt, alleen zijn de budgetten niet hetzelfde per bereik.
Daarom kan je best je budget verspreiden om het hoogste resultaat te halen.

4) Voorbereiding


Plots kom je voor het feit te staan dat er een nieuw personeelslid nodig is.
Dat kan gebeuren, maar dan is het fijn dat je hierop bent voorbereid.
Ik denk aan een groot spandoek dat reeds in je bezit is.
Dergelijke sign kan in dit moment van toepassing zijn en is een duurzame investering.

5) Timing


Lanceer alles in één keer.
Voor een snelle en efficiënte oplossing is het noodzakelijk om alles in een vooropgestelde periode te laten lopen.
Zo hoeft u niet blijvend te zoeken, maar beëindig je efficiënt het zoekproces.

Contacteer ons
+32 (0)11/966.166
info@reclamequintens.be

Antwerpsesteenweg 193
3970 Leopoldsburg (B)

WordPress Image Lightbox
scroll top